Ibai Meoki doneztebarrak Anaitasuna utzita bezala jokatuko du denboraldia akittu arte. Zorte ona izan, Ibai!!!----------------------------------------
El doneztebarra Ibai Meoki jugará como cedido en el Anaitasuna hasta final de temporada. ¡¡Buena suerte, Ibai!!
Hori duk Ibai!!Aukera hagitz polita, poliki poliki hor uaie, pausuka pausuka goitti. Disfrutatu ahal duzun guzia eta David bezalako maixuetatik asko ikasi. Hartzaren lanaren beste fruitu bat!!!
ResponderEliminar