Kadete eta infantilak 8:30etan hartu beharko dute larunbatean autobusa, Iruñean dituzten partiduak jokatzeko.
--------------------------------------------------------
Los equipos cadete e infantil deberán de coger el autobús a las 8:30 horas del sábado para desplazarse a los partidos que tienen en Pamplona.
o ez ze perezada autobusa ain goiz.. ze goguk ttuzten ordu ortan arrtzeko autobusa
ResponderEliminar