lunes, 2 de marzo de 2009
Infantilak bertze puntu bat
Infantil neskek emaitza onak lortzen jarraitzen dute. Larunbatean 14-14 berdindu zuten La Merced taldearen kontra. Segi horrela!!
1 comentario:
Anónimo
2 de marzo de 2009 a las 21:50
egia al da infantiletatik batzuk preseleccionera doazela?
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
‹
›
Inicio
Ver versión web
egia al da infantiletatik batzuk preseleccionera doazela?
ResponderEliminar