sábado, 2 de mayo de 2026

F4: gaur da eguna

Ailegatu da eguna! Edozein gauza pasatzen dela ere, zuetaz harro egonen gara! Disfrutatu, merezi duzue eta! Aupa neska-mutilak! 🤾‍♀️🤾‍♂️💙
-----
¡Ha llegado el día! Pase lo que pase, estamos orgullosos de vosotras y vosotros. ¡Disfrutad, que lo merecéis! ¡Aupa chic@s! 🤾‍♀️🤾‍♂️💙

No hay comentarios:

Publicar un comentario