lunes, 1 de diciembre de 2014

Larunbatean, MENDIAREN EGUNA

Denak dakizuen bezala, larunbat honetan Errekaren Mendiaren Eguna ospatzen dugu.
 
Goizean Bonozorrotz mendira irteera eginen dugu. Hitzordua 19:30etan izanen da Autobus Geltokian. 14:00etan bazkaria izanen da Herriko Ostatuan ( ortzegunerarte izena eman daiteke Titi Ostatuan). Eta akitzeko, nola ez, Dennis Urubkoren proiekzioa.
 
Iragarri genuen bezala, salgai jarri genituen 240 sarrerak di-da batean agortu dira, beraz dagoeneko ezinezkoa da sarrerarik eskuratzea. Sentitzen dugu izaten ari garen eskaerei ezetz erran beharra, baina Doneztebeko Zinemak ez du gehiagorako ematen.
--------------------------------------------
Como bien sabéis, el sábado celebramos el Día de la Montaña del Erreka.
 
 A las 7:30 horas y desde la Parada del Autobús saldremos hacia Bonozorrotz. A las 14:00 horas habrá comida en la Herriko Ostatua  (  apuntarse en el Titi antes del jueves). Y como no, para terminar la esperadísima proyección de Dennis Urubko.
 
Como ya anunciamos, las 240 entradas que sacamos a la venta se agotaron ya hace días, por lo que ya no se pueden adquirir. Sentimos no poder atender toda la demanda de entradas que estamos teniendo, pero el Cine de Santesteban no da para más.

1 comentario:

Unknown dijo...

A ver que tiempo no hace el sábado, si está malo no iremos al monte, lo digo para que nadie se disguste se Denis y Alex no van al monte.